Stora, STora Staden! *NOT*

aah idag har de varit rätt okej, de var inte så lång dag i skolan, men vi hade idrott-.- vi hade mattrace och multisport... ahh tråkigt! men vårt lag vann mattracet och oavgort på multisporten... *ah-ha!*
Sen efter skolan tog jag och Eve bussen ner till stan och gick där i några timmar, jag provade massa kläder, skor och hattar som eve varlde, jag kan ju inte säga att de var fint, men de var la de som var meningen^^ men jag gav igen hon fick minst prova 10-13 skor, som jag valde, av och på, av och på, Moohhaha!XD
vi åt på MacDonals också, hade igen lust med pizza-.-
Jag köpte ett nagelack och ett diadem. Vi gick också och kollade vilka filmer de var som gick (skall på bio, på fredag, med eve) de stor mellan "vi hade ialla fall tur med vädret igen" och "Allt Flyter", jag tror vi valde "Allt Flyter"^^
Sen tog vi bussen hem, hon 822 och jag 820, Och bussjäveln väntade inte på mig när jag kom in på ljungskilestation, och jag orkade inte gå upp-.- Men då ringer man bara pappaaa, "DaaaDaaDDaaa!!!" :D så han körde hem mig, och nu sitter jag här och berättar om hela min dag, de blev rätt så mycket^^

SES♥


Kommentarer
Postat av: Evelina Wallin

hahaha, ja vi valde Allt flyter :P XD

2009-01-13 @ 15:50:03
URL: http://evelinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0